maandag 12 augustus 2013

Preview: CATRICE "Eve in Bloom" collectie





Hi iedereen!

Elke paar maanden komt Catrice met een nieuwe, limited edition collectie en in september is het weer zover! Tot en met half oktober is de nieuwe, "Eve in Bloom" collectie beschikbaar in Kruidvat!
De herfstcollectie bevat verschillende nagellakjes, Lip and Cheek Creams, een highligther (!) en nog meer moois in prachtige koraaltinten, dieprood en paarstinten. Echte herfstkleurtjes!

Hier een overzicht van de pareltjes die binnenkort beschikbaar zullen zijn!



Als eerste zullen er drie Soft Duo Eyeshadows verschijnen in de collectie. Catrice belooft een zachte textuur en intense kleur. 
Ik heb reeds het Nude Palette van Catrice in mijn bezit en dit wordt bijna dagelijks gebruikt. Ik ben heel benieuwd of de kwaliteit geëvenaard wordt door deze duo's!
C01 Bloomynous           -               C02 Beauty Bouquet              -              C03 Bed of Flowers

Adviesprijs: €3,89


Naast oogschaduws komen er ook potloodjes! De Powder Kajal is beschikbaar in twee kleuren en zouden eveneens een zachte textuur bevatten waardoor ze zonder moeite rondom de ogen aangebracht kunnen worden.
C01 The Flower Of Love

C02 Floralilac

 Adviesprijs: €1,99


Iets waar ik heel benieuwd naar ben zijn de Lip and Cheek Cream. Een crème die zowel op de wangen als op de lippen kan gebruikt worden zonder uit te drogen. De kleurtjes zijn erg mooi en spreken me zeker aan!


    C01 Blossom Me, Blossom You                  C02 Rosebuddy                           C03 Bed Of Flowers    


Adviesprijs: €3,99



Volgende in het rijtje is de Loose Moisturizing Highlighter. Een losse poeder met lichtreflecterende pigmenten. Catrice beweert dat dit poeder het vocht  in de huid vasthoudt en een natuurlijke glans geeft. Erg benieuwd naar dit product!
C01 Bloomynous

Dit is meteen het duurste product van de collectie met een adviesprijs van €5,59.


Naast de oogproducten, gezichts- en lipproducten kunnen de nagels natuurlijk niet overgeslagen worden. Daarom lanceert Catrice de Nails in Bloom Foil, nagelstickers met een bloemdesign die op de juiste lengte gevijld kunnen worden.
C01 Nails In Bloom

Adviesprijs: €2,39

Last but not least, krijgt de Ultimate Nail Lacquer-familie er vijf broertjes bij (of toch voor even). Aangezien bijna mijn hele nagellakcollectie bestaat uit Catrice Ultimate Nail Lacquers, zal ik zeker enkele kleurtjes hiervan oppikken wanneer ze uitkomen! Vooral de paarse en rode kleur spreken me aan.


C01 Bloomynous                               C02 Floralilac                               C03 Bed of Flowers
          C04 Rosebuddy                  C05 Blossom Me, Blossom You

Adviesprijs: €2,99


Met prijzen tussen €1,99 en €5,59 stelt Catrice ons niet teleur, net wat we van hen verwachten. Hopelijk bieden ze kwaliteitsvolle producten zoals we van hen gewend zijn!

Waar ik het meest benieuwd naar ben zijn zonder twijfel de highlighter en de Lip and Cheek Creams. Naar ouwe trouwe gewoonte zal ik ook zeker een nagellakje (of twee of ...) meenemen wanneer deze collectie verschijnt!



Deze Eve in Bloom collectie zal in België verkrijgbaar zijn bij Kruidvat en in Nederland bij Kruidvat en Trekpleister. 
Vanaf september te vinden!


Wat gaan jullie zeker oppikken in de winkels? Wat denken jullie van de collectie?


// Catrice is bringing out a limited edition collection starting from September. You can see the different products they are coming out with: a hydrating highlighter (interested to see how that will work), lip and cheek creams, nailpolishes, nailstickers, duo eyeshadows and eye pencils. I'm very excited about the Lip and Cheek Creams and the highlighter. Almost every nailpolish I own is from Catrice, so I will definitely pick up another color (or two...) from this LE collection! What do you think about the collection?

xxx!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...