woensdag 11 september 2013

Empties: Products I've Used Up #1

Hi iedereen!

Ik kijk dagelijks verschillende YouTube-filmpjes van zogenaamde "beauty gurus". 
Dikwijls zie ik de "empties" verschijnen. Dit zijn alle producten die je in een bepaalde tijd opgebruikt hebt en een korte review over doet. 
Omdat je het product tot aan het laatste drupje hebt opgebruikt, kan je een grondige en eerlijke mening hierover vormen. Ik vind het altijd heel fijn om naar deze filmpjes te kijken/deze blogposts te lezen, ze komen heel oprecht over.

Zijn jullie benieuwd naar wat ik van deze producten vind? Lees verder!









1. Head & Shoulders Anti-roos Shampoo Menthol
Dit is dé shampoo die ik telkens gebruik wanneer ik mijn haar was. Bij andere shampoos heb ik vaak last van roos en dat behandeld deze shampoo als een droom. Geen last meer van roos, daarnaast is mijn haar ook zacht wanneer ik het gebruik.
"Verfrist haar en hoofdhuid" is zeker waar! Wanneer je je haar droog föhnt, voel je een muntige tinteling op je hoofdhuid. Heerlijk gevoel!

2. Garnier Ultra Doux Zachte Crèmespoeling met zachte amandel en lotusbloem
Deze crèmespoeling doet echt niets voor mijn haar. Ik heb lang, veel en droog haar en heb dus een goede crèmespoeling en masker nodig om mijn haar zacht te maken. En dat doet dit product niet.
Daarnaast ben ik ook niet te spreken over de geur. Is het nu de amandel of de lotusbloem, geen idee, maar de geur kan me niet bekoren. Elke keer als ik de conditioner opentrek, gaat dit gepaard met een 'vies' gezicht. Deze crèmespoeling is een no-go voor mij.

3. Nivea Pure & Natural Verzachtende Dagcrème
Dit is een zéér voedende dagcrème, uitstekend voor de zeer droge huidjes onder ons.
Ik vond het beter om deze als nachtcrème te gebruiken, omdat hij soms een beetje té voedend is. Als je geen make-up aanbrengt 's morgens is dit geen probleem, maar ik doe dit wel. Daardoor had ik soms het gevoel dat ik mijn make-up voelde liggen op mijn gezicht en het een beetje plakte, omdat de crème onvoldoende was ingetrokken.
Ik zal deze crème niet opnieuw kopen omwille van het probleem dat ik zojuist beschreef en omdat ik liever een tube gebruik (dit is hygiënischer).
(Oh ja, het potje stond wat te dicht in de buurt van mijn crayon-art-project, daardoor is hij zo kleurrijk :D)

4. Nivea Aqua Effect Verzachtende Reinigingsmelk voor de droge/gevoelige huid
Dit is een goede reinigingsmelk, hij verwijdert alle make-up zonder mijn ogen te doen prikken of mijn huid te irriteren. Op dit moment gebruik ik de variant voor normale en gecombineerde huid. Heerlijk budget en een goed product.




5. HEMA 2 in 1 Ridge Filler & Base Coat
Deze basecoat pikte ik maanden geleden op in Hema en dat was naar het einde toe ook te merken. Voorheen had de nagellak altijd al een dikkere substantie, maar op het einde was hij té stroperig om nog verder mee te lakken. Daarbij was er ook mijn eeuwige productirritatie: ik kon het laatste niet meer opgebruiken omdat de applicator niet diep genoeg in het flesje kan. Hoewel het een goeie basecoat was, die altijd nagelverkleuring tegengaat, ga ik hem waarschijnlijk niet meer kopen. Hij is namelijk wit van kleur en lakt daardoor een beetje streperig. Zelf gebruik ik liever een doorzichtige (of niet-streperige) basecoat.



6. Beauticology Vanilla Cupcake Hand & Body Lotion
Deze bodylotion kreeg ik in een setje. Kunnen we het even hebben over de verpakking? Zeer leuk en superschattig met de cupcakes en het mooie tekstje. Persoonlijk doet het mij een beetje denken aan de Philosophy verpakkingen.
De bodylotion smeerde goed uit, verzorgde de huid en trok relatief snel in. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van vanille-geurtjes, dus vind ik het niet al te erg dat dit product opgebruikt is :)


Dat zijn alle producten die ik opgebruikte en mijn mening erover! 
Wat vinden jullie van dit soort post? Hebben jullie enige ervaring met deze producten?

Tot snel!
xxx Silke




// I love watching "empties-videos" on YouTube and reading blogposts about it, so I decided to do one myself.
Things I really liked are the Head & Shoulders Dandruff Shampoo and Nivea Cleansing Milk for dry/sensitive skin. Both work amazingly well for my hair and skin. The Nivea milk takes off every inch of make-up and doesn't irritate my skin or eyes, the shampoo does everything it needs to do and gives a cool tingly feeling when blowdrying your hair (because of the menthol).
Nivea Pure & Natural Moisturizer worked a little bit too well, it was so hydrating that it made it uncomfortable for me to put my make-up on top of it. It is super moisturizing and leaves your skin feeling sticky for a long time after application.
Personally I didn't really care for the Garnier conditioner nor the Hema Base coat. I despised the smell of the conditioner and the basecoat was a bit thick and streaky. Vanilla Cupcake bodylotion by Beauticology worked great. It moisturized my skin but I don't really care for the smell of vanilla.
What do you think of these kinds of posts? Did you try any of these products? See you soon!

2 opmerkingen:

  1. Fijne producten lijken me :) Die reinigingsmelk van Nivea heb ik ook en ben er heel tevreden van :) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nivea maakt in het algemeen goede huidverzorgingsproducten! Heb ze al vaak gekocht en opgebruikt met plezier! :) xx

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...