maandag 6 januari 2014

What's new? Catrice spring/summer 2014!

Hello beauty's!
Als je me een beetje kent, weet je dat ik houdt van de drogisterijmerken en met name van Catrice. Betaalbaar en kwaliteitsproducten, just what I like.
Om de zoveel tijd komt Catrice met een limited edition collectie, maar ook in de permanente collectie wordt geregeld huisgehouden. Zo gaat mijn lieveling Ultimate Colour Lipstick in 080 My Red Card uit het assortiment (inslaan met korting is de boodschap!).
Gelukkig komen er ook enkele nieuwe producten, let's take a look!





// Hello beauty's!
If you know me a little by now, you'll know that I love the drugstore brands, especially Catrice. It's always affordable and good qualityproducts.
Every couple of months, Catrice comes out with 
a limited edition collection. But they change things up in their permanent line too! They are discontinuing my beloved red lipstick, boohoo :(.
Fortunately, they are coming out with some new products too. Let's take a look!


Producten met nieuwe kleurtjes

Catrice gooit niet alle kleurtjes eruit, ze zetten regelmatig gloednieuwe tinten in de rekken. 
De lipproducten worden voornamelijk verrijkt met nudetinten, koraal, roze, rood en berry-tinten. 
De lipsticks kosten nog steeds €3,99, lipglosses €2,99 en lipliners aan €1,99.

Blauw, geel, groentinten, maar ook nudes zullen deze lente en zomer onze ogen opfleuren.
Prijzen variĆ«ren van €1,99 tot €4,59.


Ook de blushes van Catrice krijgen er nieuwe kleurtjes bij, te verkrijgen voor €3,99 of €3,59.


Nagellak kan natuurlijk niet ontbreken: fijne, felle kleurtjes en zie ik daar duochrome? 
De Ultimate Colour Nail Lacquers zijn mijn favoriete lakjes! Naar alle waarschijnlijkheid zal ik enkele lieverdjes aanschaffen en dat slechts voor €2,99 per stuk.


Nieuwe producten

New products are coming your way! Ik ben het meest enthousiast over de oog- en lipproducten die eraan komen.

Catrice lanceert de "lip polish", hopelijk vergelijkbaar met de Rimmel Apocalips, in enkele prachtige kleurtjes. 
ook valse wimpers, een wenkbrauwhighlighter, een waterproof eyeliner, oogschaduwpaletje en nieuwe mascara's.
Deze producten kunnen van jou zijn vanaf €3,39 tot €4,99.



Catrice heeft begrepen wat er omgaat in de wereld van gezichtsmake-up: een highlighter, een mat-makend poeder en twee primers (een kleurcorrigerende en porieverkleinende).
De prijzen zijn weer raak! Alles van €4,59 tot €4,99.

Liquid sand-lakjes zijn all the rage tegenwoordig, ik vermoed dat we een soortgelijke lak kunnen verwachten met deze Catrice "Crushed Crystals". Je ontdekt het voor €3,39.



// You can see all the products that are going to be complemented with some new colours. There are also some new products coming out. I'm very excited about the nailpolishes, lip polishes and false eyelashes.
Are you curious about some of these products?


Ik ben erg benieuwd naar de nagellakken, lipproducten (vooral de lip polishes) en de valse wimpers.
Naar welke producten ben jij benieuwd?


Alle producten zullen verkrijgbaar zijn in Kruidvat (en Trekpleister) vanaf half februari.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...