zondag 30 maart 2014

Catrice Crushed Crystals

De Crushed Crystals-lakjes van Catrice liggen nu sinds enkele weken in de rekken. 
Hoewel ik tijdelijk in een no-buy zit, kon ik deze pareltjes niet laten liggen!

De Crushed Crystals hebben een soort "liquid sand" structuur en zijn er in 6 verschillende kleuren:
  • 01 Royal REDding: rood
  • 02 PLUMdogMillionaire: paars
  • 03 Shooting Star: fuschia roze
  • 04 Oyster & Champagne: champagne
  • 05 Stardust: donkergrijs
  • 06 Call Me Princess: lichter roze
Ik nam 04 en 06 mee naar huis om te testen!



Oyster & Champagne is een leuk, neutraal maar toch feestelijk lakje. Het is een soort wit/champagne lakje met zilveren en gouden glitters en flakes. 
Dekt nog niet perfect in twee laagjes, maar is wel erg mooi en sparkly!



Call me Princess is het pareltje van de collectie. Alsof Nars' Orgasm in een nagellak gegoten werd.
Het is een prachtige lichtroze basis, met enorm veel gouden glitters en glans. Deze dekt wel volledig in twee laagjes.

De lakjes kosten €3,39 per stuk en zijn echte budgetparels (of kristallen ;-)). Ze blijven zonder topcoat gerust drie dagen zitten zonder chippen (een standaard voor elk lakje).


// These Crushed Crystals nailpolishes from Catrice are amazing! Sparkly with a liquid sand texture to them. I'm in love with the effect they give!
At only €3,39 definitely pick one up!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...