zondag 1 juni 2014

Revitalash: 3 months later - Before & After results (pictures)

Hi allemaal!
Maanden geleden beloofde ik jullie op twitter een blogpost over de resultaten na drie maanden gebruik van Revitalash. Een lang verwachte post dus!
Als je niet weet wat Revitalash is, lees dan mijn vorige blogbericht hierover. Laat ons kijken naar de eindresultaten!


// Hi everyone!
I know this one is a long one coming, but sometimes school just gets in the way of the fun stuff. I made these pictures months ago, after using Revitalash for three months. If you don't know what Revitalash is, read my previous blogpost about this.


Gebruik van Revitalash
Je brengt het serum elke dag op een schoon ooglid aan, zo dicht mogelijk tegen je wimperrand. Na zo'n zes weken zouden de eerste resultaten te zien zijn en na drie maanden is het volledige effect zichtbaar.
Revitalash prikt niet, het is alsof je water langs je wimperrand aanbrengt. De applicator brengt fijn aan.


You apply the serum close to your lashline, everyday for three months. The applicator is very user-friendly and the serum feels just like water.
Wat ik vooral gemerkt heb, is dat al snel het placebo-effect in werking treedt. Ik had nog nooit mijn wimpers zo aandachtig bestudeerd en nu leek het na enkele dagen al alsof mijn wimpers ineens gegroeid waren! Vooral wanneer ik 's avonds mijn make-up verwijderde en mijn wimpers allemaal mooi naar boven stonden, had ik dit gevoel.
Ik was dus zelf ook wel benieuwd naar wat er op de foto's te zien zou zijn!

Bovenaan: VOOR
Onderaan: NA
Before (on the top) & after (at the bottom)
I really feel like you can tell the difference by the picture on the bottom right, you can see that my lashes are significantly longer than in the before-picture.
There's a slight angle-difference with the other two pictures, but even then I feel like you can tell a difference.


Er is wel degelijk een verschil te zien! In de close-up foto's valt voornamelijk de foto rechtsonder me op. Je kan hier duidelijk zien dat mijn wimpers een stuk langer zijn dan voordien. Bij de andere twee foto's is er lichtjes vanuit een andere hoek gefotografeerd, maar zelfs dan vind ik het verschil duidelijk.
Ook in de fullface-foto's (klik om te vergroten) is het verschil wel te zien, vooral met m'n ogen open. Mijn wimpers zijn een stukje langer geworden.

The fullface-pictures show the same result (click to enlarge).
Especially with my eyes open, you can see that the lashes are longer after the use of Revitalash.


 Ik vond het een geweldig goedje om te gebruiken en ik ben gemakkelijk de maanden doorgekomen met de sample. Alleen al voor het placebo-effect en de gedachte dat je wimpers opeens kilometers langer zijn, zou ik dit willen aanschaffen.
Jammer genoeg valt de (dure) prijs niet in mijn budget, anders kocht ik hem meteen opnieuw!

Het is nu opnieuw een anderhalve maand na het trekken van foto's en ik heb ook het gevoel dat mijn wimpers terug zijn 'gekrompen' tot hun originele staat. Zouden jullie het interessant vinden om daar ook nog foto's van te zien?

Revitalash is voor mij in ieder geval een aanrader en als je jezelf eens wil verwennen op een cadeau van €75, kan je hem altijd op hun website bestellen.


xoxo
Silke



// I loved using this stuff on my lashes! The samplesize easily lasted through the three months of testing and just for the placebo-effect alone, I would repurchase. It makes you feel like your lashes have grown so much longer, and to be honest, that's not completely false. The serum works!
If this would fit into my budget, I would have already repurchased this.
Now, a month and a half after taking these pictures, I feel like my lashes have 'shrunk' down to their original size. Would you be interested in seeing pictures of that as well?

Revitalash is definitely something I would recommend! If you have €75 lating around & you want to spoel yourself, you can always purchase on their website.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...