maandag 24 juni 2013

Get to know us!


Hi!
Deze site staat (binnenkort) vol met beauty nieuws en make-up tips. Wij zijn 2 nichtjes met allebei een stevige beauty-verslaving! Na jaren vol tubes, potjes en kwasten hebben we besloten een blog te maken zodat we al onze nieuwe ontdekkingen en vondsten kunnen delen. Hope you have fun!

Allereerst is een kleine introductie nodig...




Naam: Veerle
Geboortejaar:1989
Beschrijf elkaar in drie woorden: grappig (klinkt lame, maar echt waar!), beauty-expert & my hunnybunny soulmate!








Naam: Silke 
Geboortejaar: 1994
Beschrijf elkaar in drie woorden: natural beauty, risk-taker (fluo -lipstick: check!) & best friend/family all rolled into one!



Would you rather TAG: Beauty Edition

1. Zou je liever al je mascara's, eyeliners, lipsticks en lipgloss verliezen of al je paletten en oogschaduws?
Silke: Ik zou liever mijn paletten/oogschaduws verliezen. De waarde van mijn eyeliners, lipsticks etc is hoger dan die van mijn paletten en oogschaduws. En deze maken een look meer dan de oogschaduws, naar mijn mening.

Veerle: I choose mascara & eyeliner over everything! Deze twee items zijn mijn dagelijkse make-up dus deze verliezen is geen optie. Al krijg ik nu al wel heimwee naar mijn Naked pallette 2. Ik zou in ieder geval erg creatief zijn en mijn lipsticks als oogschaduw gebruiken ofzo, speciale looks verzekerd! ;)

2. Zou je liever al je haar afknippen of het nooit meer laten knippen? 
Silke: Vreselijke vraag! Ik hou enorm van mijn lange haar en de vlechten, dotjes en andere kapsels die ik hiermee kan maken, maar het nooit meer kunnen afknippen... Zo'n dooie boel is ook niet mooi. Afknippen dan maar (en zodra het kan, extensions! ;))
Veerle: Wat een nachtmerrie van een vraag! Het idee mijn haar te moeten afknippen bezorgd mij de kriebels. Ik ben een van die mensen die echt niet met kort haar staat (laat staan kaal), dus dan maar nooit meer laten knippen. Dan word ik wel een bruinharige rapunzel ofzo...


3. Zou je liever een peache/koraal of een roze blush willen?
Silke: Ik ga voor een peache/koraal blush. Deze staat me sowieso beter dan een roze.
Veerle: Peache, roze is niet echt mijn ding.


4. Als je €1000 euro had, zou je dan liever make-up of kleding kopen?
Silke: 500 euro voor kleding en 500 voor make-up mag zeker niet? Dit vind ik een moeilijke! Ik ga toch voor de make-up, simpel weg omdat je met €1000 meer make-up kan kopen dan kleding, dus haal ik het meeste uit m'n budget!
Veerle: Oehh moeilijk! Ik word erg blij van beiden te kopen! Als Silke haar 1000€ nu aan make-up besteed en ik aan kleding, dan hebben we het beste van beide werelden niet?


5. Zou je liever lipstick als eyeliner gebruiken of eyeliner als lipstick?
Silke: De meeste eyeliners zijn zwart, blauw, bruin, ... dus ga ik maar voor lipstick als eyeliner!
Veerle: Ik denk dat dit beiden geen geslaagde combinatie is, maar als ik dan toch moet kiezen dan ga ik voor de lipstick als oogschaduw. Puur omdat het me verschrikkelijk droog lijkt eyeliner op je lippen te moeten smeren en je wilt geen droge, zwarte lippen! :)



6. Zou je liever alleen maar shoppen bij MAC of bij Sephora?
Silke: Bij Sephora (ookal ben ik er nog nooit geweest). Sephora biedt namelijk een variatie aan merken aan, dat geniet dan toch mijn voorkeur.
Veerle: Sephora, het walhalla voor elke beautylover! Verzorgingsproducten, parfums, budgetmerken en geweldige merken zoals urban decay. What more can a girl ask...


7. Zou je liever maar één oogkleur willen gebruiken voor de rest van je leven of één lip kleur?
Silke: Dan kies ik voor één oogkleur, ik zou het leuker vinden om elke dag een andere (felle) lipkleur te kunnen dragen en bijvoorbeeld een neutrale of bronzy oogschaduw.
Veerle: Ik kies voor één lip kleur. Ik hou echt van mijn ogen op te maken, liefst elke dag anders. Eén oogschaduwkleur zou  echt verschrikkelijk saai worden.


8. Zou je liever zomer kleding in de winter dragen of winter kleding in de zomer? 
Silke: Hmmm... Aangezien ik het nogal snel koud heb en de Belgische zomers meestal niet al te zonnig zijn, kies ik voor winter kleding in de zomer.
Veerle: Winterkleding in de zomer definitly. Ik hou van de winter en de kou (als ik warme kleren en een muts op heb), maar met een rokje de straat op tijdens een sneeuwbui lijkt me verschrikkelijk!


9. Zou je liever het hele jaar donkere nagels of juist lichte nagels dragen?
Silke: Het liefst zou ik het hele jaar felle nagels dragen, maar ik weet niet in welke categorie dat zou passen ;) Ik ga voor de lichte nagels, donkere nagels vind ik ook wel mooi, maar maakt me wat depressief na een tijd - haha. I know.
Veerle: Aangezien ik vroeger altijd donkere nagels had, zwart & donkerrood, ben ik dit al gewoon. Ik zou zeker kiezen voor donkere nagels, ook al zou ik mijn (huidige) witte/muntgroene zomernagels erg missen.


10. Zou je liever je favoriete lip kleur of juist je favoriete oog kleur weg doen?
Silke: Mijn favoriete lipkleur is momenteel een gelijkstand tussen MAC Candy Yum Yum en Rimmel Apocalips in Stellar. Mijn favoriete oogkleur is waarschijnlijk "Woodwinked" van MAC. Dan liever mijn favoriete oogkleur weg doen (told ya, ik ben een lip-kinda-girl).
Veerle: Mijn lievelings oogschaduw is momenteel tease uit het naked pallette 2 van Urban Decay, die zou ik echt niet kunnen missen. Ik heb gelijkaardige taupe kleuren proberen te vinden, maar Tease blijft ongeëvenaard. Mijn lievelings lipstick is momenteel Rouge jet set van de Bourjois Rouge edition-collectie, een fel rode lipstick die overal bij past. Omdat een overal-bijpassende lipstick makkelijker te vinden is dan mijn lievelings oogschaduw zou ik liever mijn favoriete lip kleur weg doen.


11. Zou je liever nooit meer nagellak of nooit meer lipgloss gebruiken? 
Silke: Ik ben geen fervente lipglossgebruiker, dus ik ga voor nooit meer lipgloss. Ik zou mijn nagellakjes niet kunnen opgeven!
Veerle: Nooit meer lipgloss gebruiken. Ik hou niet van de plakkerige lipgloss-structuur dus gebruik deze zelden. Nagellak is anders wel iets wat ik dagelijks gebruik, eigenlijk 3 wekelijks, ik heb namelijk gelnagels en verzin om de 3 weken weer een ander ideetje.


12. Zou je liever je wenkbrauwen helemaal weg scheren en ze altijd bijtekenen of ze elke dag moeten epileren?
Silke: Zonder twijfel: ze elke dag moeten epileren. Het gebeurd dat ik dagelijks mijn wenkbrauwen bijwerk (verloren gelopen haartjes uittrek etc), en bijtekenen ziet er zo verschrikkelijk uit!
Veerle: Volledig akkoord met Silke: zoizo elke dag epileren! Wij zijn allebei voor een fancy maar naturelle look. Er is niets zo fout dan je eigen wenkbrauwen wegdoen om ze dan in een onnatuurlijke vorm terug te tekenen. Gotta keep it classy ;)


13. Zou je liever al je make up verliezen of al je nagellak?
Silke: Dan toch al mijn nagellak. Qua waarde gemakkelijker te vervangen ;)

Veerle: Al mijn nagellak. De make up die ik door de jaren heen heb verzameld, heeft me veel te veel waarde. Er plakken leuke herinneringen aan sommige potjes, tubes en creme'kes!




Wat zou jij liever doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...