dinsdag 25 juni 2013

MAC Haul!

Hi iedereen!

Onlangs gingen Veerle en ik langs de MAC-store in Antwerpen. Het is nog maar de derde keer in een MAC-winkel en de tweede keer dat ik er iets kocht. Ik besloot dat het wel leuk is om het met jullie te delen!

























Ik kocht drie dingen (of kocht er twee en kreeg één cadeau - thanks Veerle!)

De twee lippenstiften die ik koos liggen erg uit elkaar: een fluo/neonroze kleur en een neutrale, node/roze kleur.
Candy Yum Yum - Angel  




Boven: Angel
Onder: Candy Yum Yum



















Allereerst: Candy Yum Yum

Candy Yum Yum (CYY) is een felle neonroze kleur - denk maar aan de markeerstiften.
Ik zag het week na week op verschillende blogposts en YouTube-filmpjes langskomen en dacht: die moet ik hebben! 

CYY is volledig mat en stained je lippen zelfs een beetje. 
Rond 16 uur werd hij aangebracht in de MAC-winkel en na mijn maaltijd (18u30) zat hij er, op de binnenste randjes na, nog helemaal op! Om 23 uur haalde ik hem van mijn lippen en daar was wel het nodige boenwerk voor nodig: hij zat er nog volledig op!






In de close-up komt de kleur echt niet tot z'n recht! Kijk maar een naar een full face-foto.
Tegen het zonlicht in: je ziet het, erg fel!
In het zonlicht


























CYY is zoals je ziet een prachtig kleurtje en komt sowieso mee in de koffer naar Ibiza!


Als tweede is Angel aan de beurt. 
Ik was op zoek naar een roze maar neutrale lippenstift, die bij elke look zou passen. In de drogisterijen (Kruidvat etc) vond ik niet de perfecte kleur die ik zocht, dus ik besloot het bij MAC te zoeken. And I found it!




In de winkel stond hij op het schapje van de matte lippenstiften, maar op de huls wordt Angel aangeduid als een 'Frost'. Toch heeft het niet die typische frost-y glans. Hij heeft gewoon een subtiel glansje. Hier zie je hem in een full face-foto. 




Tot slot mijn allereerste oogschaduw van MAC (één minuutje stilte voor dit historisch moment): Woodwinked. Hier liep ik al meer dan een jaar op te kwijlen. In elke tutorial die ik zag dacht ik "Man, die is mooi!" en ook in de winkel kon ik er telkens m'n ogen niet vanaf houden.
Woodwinked is een "Veluxe Pearl" oogschaduw. Hij is erg zacht en heeft een metallic glansje erin.





Bovenaan: geconcentreerde swatch
Onderaan: uitgeveegd




















Hier zie je hem op m'n oog. Is het geen prachtig, bronzig kleurtje? Je kan hem ook hier zien in een look.




Woodwinked in het zonlicht
In schaduw/kunstmatig licht
























Oogschaduw kost €17,00 en lippenstift €18,50. Beide te verkrijgen in de winkel of online.



Wat vinden jullie van mijn aankopen?
Hebben jullie al enkele MAC-producten?
Wat raad je aan? Laat het me zeker weten!



// I'm very excited for this MAC haul! I always get a little intimidated by fancy make-upstores, but today we went, saw and conquered.
I came home with two amazing lipsticks: Angel, a beautiful neutral pink color that's great for everyday and Candy Yum Yum, a bright neon pink. Because of the matte finish CYY is very longlasting and even a bit staining to the lips: amazing!
The last thing I picked up was Woodwinked, an amazing eyeshadow that I was eyeing for the longest time. You can see it in a look here. What do you think about my purchases? Leave your MAC recommendations below!


xxx!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...