zondag 30 juni 2013

TOP 5: Make-up essentials (Veerle)




Hi allemaal!

Vandaag laat ik jullie mijn must-have make-up producten zien. Als ik me snel snel moet klaarmaken zijn dit degene die ik telkens gebruik. En als ik een dagje tijd heb en me uitgebreid opmaak, dan bouw ik gewoon verder met deze producten aan de basis.






1. Garnier BB cream voor combination to oily skin: Ik heb hem zowel in de kleur light als medium. Doorheen de wintermaanden was de light variant mijn favoriet. Hij geeft net genoeg dekking voor een "flawless" huid en matteerd waar nodig. De medium tint heb ik sinds een weekje en voldoet helemaal naar mijn verwachtingen, hij sluit naadloos aan bij mijn eigen (een beetje zongebruinde) huid en wordt dus de topper van deze zomer.




2. Bronzers: Catrice hydrating bronzing powder & e.l.f. Golden Bronzer: Momenteel zijn dit mijn twee lievelings bronzers. De catrice bronzer is verbazend goed: een super lief prijsje voor een goed product (3 of 4 euro) ! Hij geeft een subtiel zongebruind effect. De elf bronzer geeft eveneens een leuk zongebruind kleurtje met een gouden glans.Ik gebruik deze meestal samen, eerst de catrice & dan een beetje elf om wat extra kleur te geven. (Foto's volgen later)



3. Mascara: my all time favorite: Max factor false lash effect fusion (Volume & Length): een hele mond vol (wie verzint die namen toch?), maar dit pareltje is zijn naam wel waard. Ik zit ondertussen aan men 4de verpakking en hij blijft alle andere mascara's verslaan. Max factor heeft zoizo erg goede producten, hun mascara's zijn top.



4. MAC paint pot: blacktrack: Voor eyeliner fans, zoals mezelf, is dit echt een topper! Hij geeft een gitzwarte kleur en heeft een erg smeuïge textuur. Ideaal om aan te brengen met penseel. Zelf verkies ik de Mac 208 angeld brow brush, omdat deze makkelijk in de hand ligt en je er mooie wings (als je lijntje naar boven uitloopt) mee kunt maken. Mac producten komen met een prijskaartje, maar dit is zijn centjes écht wel waard. Je doet trouwens ongelooflijk lang met deze paint pot. 
(Inside trick 1: als de textuur van je paintpot te droog wordt, doe er dan enkele druppeltjes oil based eye make-up remover in en meng goed. Je paintpot is nu terug erg smeuïg en kan er weer een hele tijd tegen. Inside trick 2: als je bezig bent met het "schilderen" van je eyeliner, draai dan je potje om zodat er geen lucht bij kan, of doe hem dicht, deze paintpotjes drogen sneller uit als ze meer in contact komen met lucht. Door dit simpel trukje blijven ze veel langer goed. )



5. Maybeline super stay 14hr, kleur: non-stop red & indefenitly fushia: mijn nieuwe lievelingetjes! Het zijn twee vrij felle kleuren die je instant blij maken. In tegenstelling tot andere lipsticks blijven deze echt wel lang zitten. 14 uur zoals de naam het zegt, is een beetje overdreven... maar je kan een hele dag deze dragen en nog steeds een kleurtje zien na het einde van je dag. Natuurlijk niet meer zo fel als in het begin, maar beter dan de normale 2-3 uur, of ik eet snel iets en men broodje hangt vol lipstick ;)


Swatches & foto's volgen laten! Wat zijn jullie all time favorites? Hebben jullie ook zulke positieve ervaringen van deze producten?


// Today I'm showing you my essential products that I use on a day-to-day basis. First up: Garnier BB Cream for oily skin, it mattifies and covers everything it needs to cover, what else do you want?
Bronzer is next, I never go without my bronzer. I really like Catrice Hydrating Bronzing Powder to give some definition, followed by the e.l.f. Golden Bronzer to give an overall glow to my face. My third essential is mascara. I always go for my trusty Max Factor False Lash Effect Fusion (Volume & Length), it beats every other mascara out there.
I'm a big eyeliner fan, so MAC's Blacktrack gel eyeliner has to be in my essentials list. It is very creamy and has an intense black color. I use my MAC 208 to apply the eyeliner. Last but not least, Maybelline Super Stay 14 hour lipsticks, my new favorites. Two bright colors that instantly make you happy and wear great (not 14 hours) throughout the day.
Do you have positive experiences with these products? Give us your essentials in the comments!

xxx !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...