woensdag 31 juli 2013

Review: NARS Orgasm


                 




De NARS "Orgasm" blush is een erg gehypet product en wordt door menig beautyblogger gebruikt. En geloof me wanneer ik zeg dat dit met een reden is! Lees verder voor de volledige review...




Het is een peachy/roze blush en ondanks de felle kleur in de verpakking brengt hij geleidelijk aan kleur op je wangen. Dit is een topproduct dat je instant een gezonde glow geeft voor een frisse, natuurlijke uitstraling. Sinds mijn citytrip in Kopenhagen gebruik ik hem bijna dagelijks! Needless to say, dat dit product meteen naar mijn top 5 beste producten is gecatapulteerd.



                                  



Houdbaarbaarheid: 9/10, hij blijft een hele dag zitten en heeft duidelijk een langere houdbaarheid dan andere blushes! TOP!

Kwaliteit/pigmentatie: 8/10, ondanks de felle kleur in de verpakking geeft hij erg geleidelijk kleur af, meerdere laagjes zijn dus wel nodig voor een (zichtbaar) resultaat. Ideaal, naar mijn mening omdat je dan zelf kunt bepalen hoe intens je je look wilt.

Verpakking: 7/10, het design is simpel en strak. Zelf schrok ik een beetje van de grootte (4.8 gram), ik had hem toch iets groter verwacht.

Gemakkelijk in gebruik: 9/10, hij geeft een goede hoeveelheid product af, zodat je het echt kan opbouwen tot het gewenste resultaat. Ideaal, zoals eerder vermeld.

Prijs: 5/10, NARS producten zijn écht duur, +/- 37€, maar je krijgt er wel echt een topproduct voor in de plaats.


Wat zijn jullie topproducten? Laat een comment achter op onze pagina!

Veerle, xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...