dinsdag 2 juli 2013

Voorproefje: een dag op Flair-redactie...

Hey Iedereen!

Deze post is een klein voorproefje voor de review van producten die ik gisteren gekregen heb, toen ik een dagje met de Flair-redactrices rond de tafel mocht zitten. Hoe kan dat? vragen jullie je waarschijnlijk af. Wel vorige week zag ik een oproep staan op de Flair facebook (zoek & like, ze posten echt leuke berichten!) waarin ze vroegen naar enkele lezeressen die tijd konden vrijmaken om mee na te denken over nieuwe onderwerpen en artikels, een soort brainstorm-sessie dus eigenlijk... Natuurlijk stuurde ik snel een mailtje, aangezien ik al jaren elke week Flair lees en erg benieuwd was naar de redactie en ik werd gekozen!

Gisteren mocht ik dus een dagje naar Mechelen, daar hebben ze hun spiksplinternieuw kantoor. Ik heb, samen met nog een 9-tal andere lezeressen (zowel Vlaamse als Waalse), een hele dag rond de tafel gezeten en gepraat, ervaringen gedeeld en veel gelachen. Ik kan je eerlijk zeggen dat de redactrices van Flair gewoon kei toffe madammen zijn! Lot's of style, humor en vlotte gesprekspartners!

Alsof de dag op zich nog niet leuk genoeg was, kregen we op het einde ook nog allemaal een goodiebag met leuke productjes, het magazine zelf (obviously) en een paar film-tickets! Oh what a happy day...


In mijn goodiebag zaten:
- Shisheido: The Skincare Day Moisture protection: een dagcrème met spf-15 die de vochtbalans van je huid de hele dag op peil houdt.

- Shideido: The skincare eye moisture recharge: een oogcrème die er voor zorgt dat zowel je vochtbalans op peil blijft, als wallen tegen gaat, verder minimaliseert hij fijne lijntjes veroorzaakt door een slaaptekort en gaat hij verouderingslijntjes tegen.

De shiseido producten lijken veelbelovend! Ik ben vooral enthousiast om de oogcreme uit te proberen aangezien ik hier geen specifieke crème meer voor heb.




- L'Oréal Professionnel: Inoacolor care shampoo voor gekleurde haren. Deze bevat argan oil ( Erg groot pluspunt: ik ben grote fan van deze marokkaanse olie) en green tea extract. Het beloofd een optimale bescherming voor haar dat gekleurd is met inoa. Ik gebruik andere producten om mijn haar te kleuren, maar een professionele shampoo kan nooit slecht zijn, dus deze wordt de komende weken getest. ;)

En dan last but not least: Mythic oil van L'Oréal Professionnel. Ik ben super blij dat deze in mijn goodiebag zat! Ik heb er al zoveel (lovende) recensies over gelezen, maar deze is enkel bij de l'oreal kapper verkrijgbaar. Het is een voedende olie verrijkt met advocado-olie en druivenpit olie en kan zowel op droog haar als vochtig haar aangebracht worden. Ik heb hem net al even uitgeprobeerd en hij ruikt héérlijk! Ook deze ga ik zeker en vast uit testen en wordt volledig gereviewd wanneer ik hem voldoende heb getest.



Tot snel voor meer beauty-nieuws!


// I was invited to the editorial office of Flair (a well known magazine about fashion, beauty, lifestyle, ...). It was an amazing experience to be able to brainstorm about ideas for the magazine. At the end of the day we got a goodiebag with two Shiseido skincare products and two L'Oréal Professionnel hair products: the Inoacolor care shampoo for dyed hair and the Mythic Oil.
Once I test everything, I will review these products!


Veerle
xxx!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...