donderdag 29 augustus 2013

BUDGET-TIP: Mascara Covergirl


Hi iedereen,
Zoals jullie weten is mijn ultimate favorite mascara de False Lash Effect Fusion van Max Factor, toen ik enkele weken geleden te weten kwam dat Cover Girl dezelfde mascara verkocht maar voor 7 euro (!) minder, ging ik al snel op zoek naar deze kopie! Ik nam de proef op de som en testte of dit inderdaad hetzelfde effect gaf. Dit is het resultaat...



Tot mijn grote verbazing geeft de Lash Blast fusion van Cover Girl een even groots resultaat als zijn tegenhanger van Max Factor. Zelfs de verpakking is helemaal gelijkaardig! Cover Girl producten zijn verkrijgbaar in de grote supermarkten van Delhaize (denk aan Delhaize Antwerpen in de Stadsfeestzaal). Vanaf nu wordt mijn geliefde favoriet dus vervangen door zijn variant van Covergirl en bespaar ik maar liefst 7 euro!

(Het effect van één laagje lash blast fusion)
Kennen jullie nog geweldige dupes? Let us know...
xxx
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...