zaterdag 17 augustus 2013

Review: NARS hightligher "Nico"











Toen ik de NARS counter in Sephora Kopenhagen zag, vroeg ik meteen om Albatros, de immens populaire highlighter van NARS, te proberen. Raar maar waar, viel deze me een beetje tegen. Albatros is érg sparkly en kan je dus moeilijk dagelijks op je gezicht aanbrengen (voor een avondje uit is deze dan weer wel geweldig). De verkoopster raadde me aan om zijn broertje Nico te proberen voor een natuurlijker effect en ik was verkocht!




Deze highlighter geeft een subtiele gloed, waardoor je er instant gezond en fris uitziet. Breng hem aan boven je jukbeenderen en subtiel onder je ogen voor een mooi geairbrusht effect. Net zoals bij de nars-blush ben ik helemaal gek van dit product en gebruik ik deze bijna dagelijks als extraatje. (a girl needs to spoil herself, right? ;) )

Ik heb geprobeerd dit op camera vast te leggen, maar om een of andere bizarre reden (waarschijnlijk het slechte licht) lukt het me niet om een goede foto te maken waarop je de effecten ziet van de highlighter. Hier is in ieder geval een swatch van het product.





Houdbaarheid: Net als de NARS blush (zie de review hier) heeft deze een lange houdbaarheid. Hij houdt een hele dag en met een kleine touch-up ben je ook klaar voor de avond. 9/10.

Kwaliteit/pigmentatie: 9/10, in de verpakking ziet Nico er erg spookachtig wit uit, maar deze kleur komt natuurlijk niet in die mate op je gezicht terecht. Hij geeft een heel gezonde, frisse shine.

Verpakking: Het design is simpel en strak. Ook hier vind ik dat je weinig product krijgt voor de prijs. 7/10.

Gemakkelijk in gebruik: 9/10, hij geeft een goede hoeveelheid product af, zodat hij erg zuinig in gebruik is.

Prijs: 5/10, de highlighter kost 37€ en is dus erg duur, maar je krijgt er wel een topproduct voor in de plaats.

Hebben jullie ervaring met (deze) highlighter? Wat zijn jullie favorieten?



// Recently I went to Copenhagen and stumbled across a Sephora. Right away I asked for Nars' "Albatros", a very hyped product, but strangely enough it kind of disappointed me... So then I tried "Nico" and this highlighter is amazing!
It stays all day, is very pigmented and easy to use. The only downside is the price, 37 euros for not an amazing amount of product.
Do you have an experience with (this) highlighter? Wich are your favorites?


xoxo, Veerle

2 opmerkingen:

  1. Fijne review! Ik kende hem nog niet trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij wordt helemaal overbluft door Albatros, maar is zeker evenveel aandacht waard!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...