woensdag 21 augustus 2013

OOTD: You creep across my skull ...


Hi iedereen!
Vandaag een outfit of the day voor jullie! Ik kocht dit topje onlangs bij boohoo.com en ik heb het afgelopen twee dagen met plezier gedragen! Elke keer kijk ik naar beneden en denk ik "Mooi toch hé?"
Ik vond het wel blogpostwaardig! ;) Alle details vind je hieronder!








Jeans, United Colors of Benetton - Top, boohoo.com HIER - Neplederen vest // Faux leather jacket, Bershka (sale) - Pumps, La Redoute

Horloge // Watch, Michael Kors - Oorbellen // Earrings, SIX 


// I bought this top off boohoo.com recently and I have been in love with it ever since! I just look down and think "Man, what a beautiful top!" What do you think about it?`


Wat denken jullie van de outfit?

xxx!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...