zaterdag 9 november 2013

New hair!

Hi iedereen!
Origineel heb ik een donkerblonde kleur haar. Maandenlang twijfelde ik om mijn haar een nieuw kleurtje te geven. 
Het probleem was enkel:
1. Ik heb geen zin in het bijwerken van mijn wortels om de zes weken.
2. Ik ging al eens donkerbruin en ook al eens ros en wou nu iets anders.

Dé oplossing: OMBRE!


Hi everyone!
Naturally, I have my haircolour is a dark blonde.
For months I have been in doubt about coloring my hair.
I had two problems:
1. I didn't want to touch up my roots every six weeks.
2. I already went brown and red, I wanted something new!

The ultimate solution: OMBRE!


Before & after :

 BEFORE
AFTER

BEFORE




AFTER





Sommigen vinden het een zomertrend, sommigen vinden het helemaal "uit", maar ik vind het fantastisch!
Wat denken jullie ervan?

Some people say it's a summer trend, others think it's out of style, 
but I think it's amazing!
What do you think?

xoxo 
Silke

5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...