donderdag 5 december 2013

Update: When life gets in the way...


Update



Hi iedereen!

Als je een vaste bezoeker bent hier op onze blog, heb je het vast al door… We 've been slacking… Even een update'je van wat er gebeurd in onze levens en waarom we zo weinig posten.

De laatste tijd is het ongelooflijk druk. Zowel Veerle als ik weten niet waar eerst aan beginnen.

Veerle heeft sinds september een nieuwe job in Brussel, wat enorm lange reistijden van en naar het werk betekend. We're talking up at 6 am, back home at 7.30 pm.  Iedereen weet dat het dan nog moeilijk is om je helemaal op te maken, foto's te maken en/of  reviews te schrijven. Daarnaast is ze nu geveld door een keelontsteking en een maagontsteking als gevolg van de medicijnen.


Wat mij betreft, het is een zottenkot
Ik studeer kleuteronderwijs aan de hogeschool, iedereen die deze richting volgt, weet dat het werk zich blijft opstapelen.
Begin november heb ik driedaagse stage gehad, wat veel voorbereiding inhoudt. Nadien was het werken aan taken en voorbereiden voor alweer een volgende stage: in de tweede week van december doe ik een week aan een stuk stage in de eerste kleuterklas.
Dit betekent: lesvoorbereidingen maken, knutselen, materialen kopen en verzamelen, … 

Daarbovenop heb ik een ontsteking aan mijn luchtpijp die kan vorderen tot bronchitis. Mijn lichaam zegt me dat ik moet rusten, maar met al het schoolwerk is dit gewoon niet mogelijk.
Ik denk dat het daarom nog weinig uitleg vraagt waarom ik niet toekom aan het schrijven van blogposts.
In de tijd die ik vrij heb, doe ik mijn best, daarom zie je hier en daar nog wel een artikel verschijnen.

Misschien is dit een goed moment om te vragen aan jullie, wat zou je graag zien op deze blog?



xoxo







// If you are a frequent visitor of our blog, 
you will have noticed: we have been slacking. 
Here's a little update of what is happening in our lives…

Veerle has been sick for the last 1.5 week. First a throat infection and now a stomach infection.
She also has a new job, in wich she has to travel for hours between work and home, which makes it hard to take pictures and write reviews once she - finally-  is home (all you want to do then is just eat and go to sleep).

Me, I am working my butt off for school. 
I have a preschool internship 
which requires lots of preparations and time in general.
I also have  an throat infection. 
 
Conclusion: my body is telling me to slow down, 
but it seems that I don't have the time to take a breath.
I'm doing my best to post something on here when I have a little time, 
but I can't promise you anything.

Maybe this is a good time to ask you what you want to see next on the blog? Any requests?

3 opmerkingen:

  1. reviews vind ik erg leuke n misschien video's ?

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ugh I get ya, inderdaad heel erg druk allemaal, ik ben nu een SLO bezig en da's ook de ene taak na de andere! veel succes nog met je school :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...