zondag 8 december 2013

Beauty-haul: Copenhagen!

Hi Dolls!

Ik heb vorig weekend een kleine citytrip gedaan naar Kopenhagen om mijn verjaardag te vieren! En zoals jullie misschien weten, is dit mijn shopping-walhalla! Een eerste haul-post gaat over alle make-up die ik in Sephora heb gekocht. Ik kan er denk ik nog eentje vullen met kleren en haar-producten, maar first things first: the make-up!


Ready? Here we go!


Midnight glow-collectie
De eerste productjes die ik heb aangekocht, zaten samen in een setje van de Midnight-collectie van make-up forever. Het gaat hier om een (mini) mascara: smokey extravagant, een waterproof eyeliner pencil (aqua eyes) in het zwart, een aqua cream (cream color oogschaduw) in het zwart en zilveren glitters.



Zoals je ziet is de cream color echt zwartzwart, ik gebruik deze echter als basis voor een smokey eyes. De glitters heb ik nog niet geprobeerd maar ik denk dat ik deze kan gebruiken op de cream color of als sparkly detail in een eyeliner. (I'll keep you guys updated!)
 
De mascara heeft een heel dik borsteltje en geeft een ge-wel-dig effect! Hij werkt vooral verlengend en geeft een beetje volume. Lange (wapper) wimpers verzekerd!

HD High definition foundation

 

Mijn tweede aankoop was de HD high definition foundation, een erg gehypet product en ik kan jullie zeggen dat ik er echt super tevreden mee ben! Er was een enorme keuze in verschillende tinten. Make up forever heeft écht een ruim assortiment! Ik heb een zeer lichte kleur met een gelige ondertoon (ipv roze) gekozen en hij blend volledig bij mijn eigen gezichtskleur.
Deze foundation zit in een superhandige verpakking, met een pompje wat precies de juiste hoeveelheid geeft. Een pompje voor een natuurlijk effect, twee voor een dekkender effect. Hij maakt je huid mooi mat, zonder onnatuurlijk over te komen. Zeker en vast de aankoop waard, als je een nieuwe foundation zoekt: it's a keeper!

Midnight glow palette


Mijn absolute favoriet is dit palletje met 8 verschillende oogschaduw-kleurtjes. Ik had het al een hele tijd op mijn wishlist staan en tot mijn grote vreugde hadden ze dit juweeltje in Sephora Kopenhagen. De kleurtjes zijn erg sparkly en absoluty gorgeous.

V.l.n.r.: een zeer lichte zilvere kleur, een grijze zilveren kleur met blauwe ondertoon, een zeer lichte ijsblauwe kleur, een lichte zalmroze kleur, een erg gepigmenteerd matte zwarte kleur, een iets donkerdere zalmroze kleur, een donkere taupe kleur en ten slotte een matte lichte bruine caramel kleur. 
Alle kleurtjes buiten het zwart en het lichte bruin hebben shimmer in zich, wat het een perfect palletje voor de feestdagen maakt. Ik ben alvast verliefd op de lichte blauwe kleur!!! Hier krijgen jullie zeker nog enkele looks mee te zien!



Rouge artist lipstick


Aangezien ik allerlei productjes had gekocht van make-up forever, wou ik mijn collectie vervolledigen met een lipstick. Dan kan ik een volledige review geven over de kwaliteit van dit merk (alles voor de blog right!? hihi :)). Aangezien een rode lippenstift altijd mijn favoriet zal blijven, heb ik gekozen voor deze donkerrode lippenstift. Stay tuned voor mijn review...



Tot zover mijn kopenhagen beauty-haul! Reviews volgen later, alsook looks, want deze productjes wil ik zeker met jullie delen.

Lots of love,
xxx
Veerle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...