dinsdag 5 augustus 2014

HAUL: MAC!

Nog voor ik los ging in Sephora, CVS & Ulta in Florida, bracht ik samen met Veerle een bezoekje aan MAC. Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik mezelf een paar maanden moet bannen van make-upaankopen. Hopelijk kan ik braaf blijven en opnieuw wat minder uitgeven ;D
Wil je weten welke beauty's ik aanschafte? Lees verder!


Even before I did the USA make-up shopping, Veerle & I went to MAC.
Safe to say, I am banning myself from shopping for a couple of months.
Let's hope I can stay good with my spending for a while ;D
Want to see which beauty's I picked up? Read along!



Met het oog op mijn vakantie in Florida hield ik het (gelukkig) redelijk beperkt: vier producten waar ik lange tijd plezier van zal hebben!

Ik kocht twee oogproducten: een Vanilla pigment in de nieuwe "Size to go"-grootte en een oogschaduwpan in de kleur Texture.

Knowing I was going to go wild in the USA make-upaisles, I kept it to four items.
I bought two eyeproducts: a Vanilla pigment in the "Size to go" travel size and a eyeshadow pan in the colour Texture.

Ik kocht ook mijn eerste Mineralize Skin Finish, in de mega-gehypete kleur en Veerle's favoriet: Soft & Gentle. Dit is een champagnekleurige highlighter.

Mijn zoektocht naar een nude-kleur ging verder: ik ben op zoek naar the perfect nude die niet te roze, te bruin, te beige is. Ik denk het gevonden te hebben met deze Sheen Supreme lipstick in Supreme Style.

I bought one of the most hyped highlighters and Veerles favourite: Soft & Gentle Mineralize Skin Finish, which is a champagne-y colour.
I've been on the hunt for the perfect nude which isn't too beige, too brown or too pink and I think I found it in this new lipstick! It's Supreme Style, one of the Sheen Supreme lipsticks.

Ik ben erg blij met mijn aankopen, échte pareltjes zijn het!
Wat is jouw favoriete MAC aankoop?

I'm really happy with my purchases, they are just real gems!
Which is your favourite MAC product?

xoxo
Silke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...